Dagen före hemresa

Imorgon börjar alltså den underbara färden hem.. Känns kul att åka hem utan att man behöver känna stress över att man måste hem eller nått sånt.

Även om 16h med tåg känns sådär kul..  Drygt dessutom :( Lär ju vara lite lockande att hoppa av i ume.. Men har inte tänkt sova särskilt mycke inatt för att somna så fort jag sätter mig på vagnen. Har funkat förr..

Har även haft lite olika tester idag.. Svenska, Engelska, Matte och Datakunskap.

Svenskan var inga strörre problem. Rätt lätt på det stora hela tycker jag.

Engelskan var lite knepig..  Några svåra ord och lite sånt..

Matten då? Mjaa.. Inte så svår.. men dock knepig.. t.ex. så var det 2 tal.. a) hur lång tid tar det att spendera en miljon om du gör av med en krona i sekunden. Svara i år månader dagar och sekunder.
b) Gör samma sak med en miljard.

Inte så svårt... MEN GUUUUD så drygt!

Skulle umgås med K och dricka glögg med Ozzy ikväll.. Dagen skulle bestå av lite tester och vara på en arbetsintervju.

Började med att jag for till lernia för att göra testerna.. Hade typ nada soppa så var tvungen tanka lite.. Men när jag står där vid automaten och ska mata in mitt kort för att tanka så... DOH!... glömt hela mitt kortetui hemma :(

Får sedan ett sms.. Ozzy magsjuk :( Happ.. Där försvann min glöggkväll.. Jag som har köpt glöggen och suttit å tråna efter den hur länge som helst känns det som.. Orutinerat ozzy!

Testerna gick rätt bra.. For hem.. Hämtade soppakort och åkte till intervjun. Den gick bra.. Lite knepig var den dock. Var som ingen intervju sådär.. Mer en.. Typ.. Träffas och få koll på varrandra.. Inget licksom.. Vad är du bra på.. Vad är du dålig på.. Utan vi satt och pratade lite om hur jag såg på världen och lite sånt..

Efter det var det dags för lunch men jocke.. Vart thai. Och jag åt faktiskt extra grönsaker till.. Tycker jag var imponerande.

Sen hem.. Hur trött som helst efter lunchen och dåligt med sömn ett par dagar och jaa.. Man är inte riktigt van att anstränga hjärnan med sånna komplexa saker som grundämnen i svenska skolan..

Sov en halvitmme när jag kom hem.. gött.. Även om jag blir vrålhungrig när jag vaknar. Det är itne kul :(

Var tänkt jag skulle träffa K vid typ 17.30-18 nån ggn. Men uppvaknande från Ks sida vid17 förhindrade det :( synd.. Hade varit trevligt.. Menmen.. Får ta det efter jul om det finns tid.. Vet inte riktigt när jag åker hem.. Beror lite på vars och vad som händer på nyår. Kan bli fest i ume.. Skellefte.. Borås.. eller ta det lugnt hos far.. Ska ju tillbrina julen med mor så.

Åsikter..

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0