Första resdagen.

Under dagen som jag skulle åka så packade jag ihop allting och följande senario;

Tidigare på dagen så utspelades följande konversation med mig själv;

Dan1 sa till DAn2; Är det inte Mössa och vantar bra att ha när man ska åka upp till norrland över jul?

Dan2 svarade.. Nejdå.. Sånt är bara för mesar!

Men Dan1 tänkte inte låta sig luras, för han är en duktig kulle som vet att det defenitivt inte är 'coolt' att frysa och bli sjuk! Jag har redan provat ligga sjuk en julafton.. Låg magsjuk hela förra året.. :( Mindre kul.. Hade så ont att jag kunde inte röra mig.. *synd om mig då* Edit: Var förrfjol.. Inte ifjol.

Men Dan2 hade dock andra planer.. Han muttrade tyst för sig själv;Jag tänker minnsan inte inte gå omkring med en ful mössa och skämmas bara för att han fryser lite... När Danarna(öh) sen anländer till herrljunga efter att den underbara vännen Stefan sjutsat dit dom/han(beroende på hur man ser set hela :]) så tänker Dan1 att.. Hmm.. Det är lite kallt ändå.. Vantar vore ju trevligt.

Samtidigt som 1 tänker detta så får han kalla kårar längs ryggen. Precis som när nån skrattar så där hemskt som man bara hör i billiga amerikanske skräckfilmer.. Han öpnnar sakta väskan för att inte behöva vräka ut hela innehållet i sin opackade väska för några vantas skull när han upptäcker till sin förfäran..


Vantarna är inte med..

Åsikter..
Postat av: rish

Det är synd om dig :D

2007-12-17 @ 01:10:07

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0