Nätverkstekniker?

Var och kollade på utbildning som nätverkstekniker idag. Känndes lite spännande. Även om jag hade hoppats att det skulle vara lite mer inriktning mot linux (Länk åt ozzy ;]) och andra operativsystem än vad det kommer att bli..

ska fara dit och göra lite tester imorgon.

Men ska nog ta bilen dit. Jag ska ju på intervju efter lunch och jag ska vara på lernia 9 och på intervju 13.

Gick dock ner och hem från af.
Men sen när jag ätit lunch och klockan kryper närmare 16 så vart jag så trött så jag gick å la mig en timme.. Somna framför tv.. gött att sova. Eller, jag åt lunch vid 13-30 efter mamma ringt och varit lite social och tyckt att jag skulle testa dricka/äta lite pulver för att ta mig ner till en mer stabil nivå. eller..
Stabil är jag redan nu men på ett annat plan :)



Åsikter..
Postat av: Bergviken

duktig du är som promenerar så flitigt

2007-12-13 @ 10:15:07
URL: http://marina78.blogg.se
Postat av: ozzy

Jag vill dö... såg ju fram emot att glögga med dig... å så rövas du hem till norrland... hur ska jag klara mig?! *bu-fuckin-hu*

2007-12-13 @ 20:20:18

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0