Uppdateringar från resan

På söndagen åkte jag till min storasyster marina och skulle vara där ett par dagar.. Hon har 2 jättesöta "bejbisar". Okejdå.. Den ena är ingen baby längre.. Julia är ju typ 3(?) och jepser typ 1. Sen var även min morbros unge där.. Fanny.. Och GUD vad rädd hon var för mig.. Skit.. Jag hade ju kunnat vara självaste bualappen!!! Lite tråkigt..


Lite senare på dagen så slängde jag in ved åt min syster. Snäll bror är man iaf! Det första man gör när man kommer upp är att arbeta åt henne.. När det var gjort så hjälpte jag min svåger och hans far flytta lite grejer i ladan.. Men SKIT vad skräp dom har..  Jag tyckte jag var skrotsammlare men jag har ju inte mycke att sätta emot när han drar fram en propeller från tidigt 1900 tal.. Asså.. Bara själva propellern..

Jag är katt allergisk och tog medicin för att kunna vara hos marina.. Dagen efter var jag lite lös i magen.. Mindre trevligt. Medicinen vart uppkollad och det kunde ara en av biverkningarna. Dock så lite senare så fick både julia å jesper magproblem. Julia hade rent spytt :/ Stackars henne :(

For sedan ner till mor.. Kul att träffa henne igen och lillebror.

För övrigt har magnus bedtner*stava* fattat det hela.. Allting är Aftonbladets fel. främlingsfientligheten.. Könsdiskremeneringen *jobbigt ord att stava. Säkert stava fel med* Allt!!


Nu måste jag tralla vidare men nu vet ni att jag lever iaf. Ska försöakskriva lite under helgen.

Åsikter..
Postat av: ozzy

Kom hem i stället!

2007-12-27 @ 12:13:24

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0