Dålig..

Jag har varit riktigt dålig på uppdatera här nu..

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om just nu..
cp-jobb.. Trivs inte.. arbetskamraterna är helt ok dock..

Ozzy lipar på kommunen.. Och jag lipar stenhårt på dom tillsammans med henne..

I övrigt så har jag fortfarande inget nytt att berätta på jobbfronten.. Fortfarande inte fått veta nånting.. Dock så har jag fått beröm av chefen idag..
Min närmaste chef hade gått in till platschefen och berömt mig.. jag var "positiv, trevlig, kunnig, tar egna initiativ och begriper mig på det jag gör"

Det var riktigt kul att höra.. Känns också som att mina chanser att få vara kvar ökade.. eller.. Inte ökade kanske med tanke på att dom lär ju vara delaktig i beslutet om vilka som får vara kvar.  Dock måste jag fundera om hon är riktigt nykter på arbetet.. Begriper mig på det jag gör? Jag begriper mig väl inte på nånting???


Men i övrigt så har jag även fått svar från Västra götalandsregionen..

"

IT-tekniker - SN 230-2008

Rekryteringen är nu avslutad.
Denna gång tillsattes tjänsten med en av dina medsökande.

Vi tackar för visat intresse av Västra Götalandsregionen.

Med vänlig hälsning

Västra Götalandsregionen
Regionservice
Personalservice"

 

Happ.. Det var det..

__

 

Ozzy ska på intervju på måndag.. kul, hoppas hon får ett jobb hon kommer att trivas med. Eller framförallt arbetskompisarna är det väl den här ggn.. Det å lönen..

 

__

Tänkte höra om E är sugen på komma hit å leka "försökskaning" ihelgen.. Ska försöka tillaga lite avancerad kines-mat som jag aldrig gjort förr.. Men jag har ju mai(jols flickvän) som är kines av nått slag..

Okej.. Förlåt.. Jag vet.. Hon är inte kines men jag är inte säker på om hon är vietnames eller thailändsk.. Har ju tillräckligt problem att hålla reda på mig själv. :)

____________

 

 


Åsikter..

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0