Första dagen inte mycke till dag..

Jobbade idag som flyttkarl/barnskötare/vaktmästare..

Det var rätt kul måste jag säga.. Även om det inte var världens längsta dag (8-12)
Men det var ju för att vi var så snabba..

Sen jaa.. Barn är ju så underbara :) Dom har ju en geniun vilja.. Dom som vill hjälpa till VILL verkligen det :)
Hade typ 10 ungar som sprang omrking å hjälpte till.. Iofs så bara dom bara in stolar men det var en unge somv ar såååås söt :)

Hon var så här (visar jättelite med fingrarna) liten och stolen var lika hög som henne men hon kämpade och tog i.. haha.. Såg såååå kul ut :) Men det gick. Jag fatta inte att hon orkade :)
Det är som en ledare sa.. Hade det varit i samma förhållande så hade jag lyft 300 kg.. Och DET pallar jag itne :(


Åsikter..

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0