Frågor och svar..

1) Vad åt du till frukost?
Kebabrulle.. :( JAg var trött och hade typ nada tid för jag skulle till Jol och käka tårta..

2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv. Obs! Bara du själv får figurera på bilden.
Tog denna för att visa att jag klippt mig.. Ser dock ut som ett fån på den :( HATAR att vara med på kort.




3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
Ozzy.. Och.. Hon är.. skum.. Underbar, men skum :D

4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
Svart. Än så länge.......

5) När var du arg senast?
Öhm.. Det minns jag ärligt talat inte.. Nån som kan hjälpa till att påminna mig?

6) Ditt bästa minne från skoltiden?
OJ.. Svårt.. Men jag måste nog säga slutet på årskurs 3. Jag har aldrig varit den som är duktig på spela boll eller nånting sånt. Men när vi skulle flytta från lilla trygga Renström(50 invånare) till stroa stygga skellefte så spelade vi brännboll på rasten och jaa.. För att sammanfatta.. Jag spelade i träskor.. Och fick iväg VÄRLDENS (och hittils i livets) VÄRSTA bonnträff.. Jag slog den åt tjottahejti.. Över stängslet som var säkert 4 meter högt så det sjöng om det bara.. Och.. självklart.. Homerun.. FYfaaan va jag var kung den dagen :D


7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
ouch.. Jaa.. Min skolgång var väl itne helt lyckad alla gånger men drar 2 minnen.. en som dödade all min studiemotivation, jag var inte världens bästa läsare, kommer nog aldrig bli bra på ta till mig kunskap teoretiskt heller men dena gång satsade jag verkligen stenhårt.. Inför ett Fysikprov.. Jag gick ut i datarummet där det var helt tyst och stilla, jag satt dock aldrig framför datorn utan jag PLUGGADE.. 2 fucking timmar om dagen i 2veckor.. 10 dagar läste jag.. Och fick under medel på provet.. Va säger man om det?

Sen nr 2. Jaa. Måste nog säga en skolkamrat här.. vi kom verkligen inte överens.. Vi verkligen hatade varrandra. Och jag vet inte men nu såhär när man har blitt lite vuxen så var det nog för att vi var FÖR lika.. Vi var verkligen exakta kopior av varrandra. gillade samm saker... Gjorde samma sak hela tiden.. Valde samma saker..
när vi gick från 6an till 7an så fick vi skriva en lista på 3 pers som vi ville hamna i samma klass som och 1 som vi verklgien inte ville vara i samma klass som.. Jag skrev han.. Och nog faan fick jag vara i hans kalss trots att det var 2 andra fucking skolor som slogs ihop med oss.. Vi valde tom samma ämne i tillvalskurserna.. *mutter mutter* Men han gjorde tametusan inget annat än att retas med mig.. Och jag lät det gå,. jag lät det vara.. Ett par måander.. Sen tände jag till och fick damp-ryck på han.. Slängde upp han mot en vägg eller bröt ner han på golvet och sa "lugnt" och "sansat" att "snälla lilla rara söta pär nu får det väl ändå räcka?(läs FÖR HELLVETE NU FÅR DU GE DIG!!!!!!!)"  Sen vart det bra några veckor kanske tom en månad.. Sen börja det igen. Och jag lät det vara ett par månader.. Svalde och svalde.. Tills nästa gång jag fick nog.. Och så höll det på i 6 års tid.. 4:an till 9:an.. J mupp!

8) Yoga eller löpning?
Aldrig testat Yoga men säger nog det ändå.. Löpning är inte kul och jag skulle nog må bra av att "varva ner" .)

9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
Oxfilé är gott!

10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
Expressen, Aftonbladet, norran.. Sen även northpowers forum(skellefteå AIKS supporterförening)

11) Favoritkaraktär i deckare? Böcker, teve eller film...your choice.
Hmm.. Har ingen favoritkaraktär sådär..  eller.. Ja.. Lisbeth i millenium serierna är ju en favorit..
sen gillar jag dans/sportfilemr där någon gör något utöver vad dom "förväntas"

12) Teveprogram du aldrig missar? Och om du gör det så ser du till att spela in eller kollar reprisen.
Finns ett par serier som jag gillar att följa.. Weeds, house osv. men ingen som jag är sådär beroende av..

13) Vem är du avundsjuk på? Eller vilka.
Avundsjuk? Mjaa.. Den var lite knepig.. Är som inte avundsjuk på nånsådär allmänt.. Visst finns det saker som andra har som jag med vill ha, både kärlek, egenskap, materiellt ting, jaa.. Listan kan göras lång.. Men samtidigt är jag nöjd med den jag är och vad jag är och har uppnått..
Jag är en stark och bra människa så varför ska jag vara avundsjuk på någon?
Sammanfattning..

alla har vi våra problem :D

14) Din bästa revansch?
Har revanscher mot mig själv hela tiden.. gör saker som jag inte riktigt trodde jag skulle gå..

15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
hm.. Ja.. Jag har ju provat på att jobba på rätt många ställen och bästa chef är svår.. Vi bröjar med sämsta.. Den är iofs också lite svår men måste nog säga han på BLK(Borås elkonsult) som efter 9½ månads arbete tycker att ey.. Nu säger vi upp din provanställning.. JE BOTE!!!! (Jugoslavisk svordom.. Har dock ingen aning om varken hur det stavas eller vad det betyder men vet att det inte är vackert iaf :) )
Åter till bästa då?
Måste nog säga Anders Raiting på Mcd umeå.. Han var franheist-tagare och även hans RC.. Sofia westman(tror hon hette så i efternamn) dom var pedagogiska och vi hade en bra öppen kommunikation hela vägen.. Dom var ett viktigt "stöd" för mig när jag flyttade ner..


16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
Här måste jag först göra ett inlägg.. blodpugging som enligt många är bland det vidrigaste som skapats är enligt jehovas tro..

Enligt  Malin forsberg som driver kärleksbloggen på expressen och som jag stulit denna lista av..
Man kan som sagt hitta mycke roligt när man inte ahr någning att göra :)

Men i övrigt så är väl fårballe nått som jag har svårt att tänka mig äta.. Men samtigit.. Jag är öppen för förslag.. Säger någon att det är riktigt gott så varför inte testa? Det skadar ju inte att smaka.. Min farmor har lärt mig att man ska smaka av allting..

17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
Hmm.. Vette17.. Ingen skulle jag nog säga.. Finner ingen mening..
Eller.. som vanligt när jag är rastlös går jag in på 1000apor.se som för övrigt fortfarande är en skitsida men gillar klaras blog..


Läs bara här.. angående en "offentlig person" som man vill ta ett snack med..

Alla har vi väl velat ha ett snack med han/hon/den/det där uppe nån ggån.
18) Kaffe eller te?
eller???? Nu dricker jag itne så mycke te eller kaffe heller för den delen ochskulle jag msåta välja så skulle te ligga J risigt till..

19) Skostorlek?
46

20) Hur ofta är du på IKEA?
Öhm.. Bra fråga.. 2 ggr per år kanske.. Händer att jag sprigner in där när ajg åker till far då jag passerar skiten på vägen

21) Om du hade fem miljoner över....vad skulle du då köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
5 fucking miljoner?? Det är ju sjukt mycke pengar.. Och hela grejen är väl att man ska lägga det på en grej med? Om jag får välja ett par typ 2-3 skulle det vara lättare..
Men.. En båt :D med tillhörande kajplats..
Annars skulle itne en härligt fin lägenhet där jag hyr in en riktigt god vän som inreder skiten enligt min smak.. Då tickar det nog iväg ett par kronor..


så.. Nu var den listan klar.. Den var lite tungflytande ett tag men det gick. Och jaa.. Klockan är nu 02.55 och har verkligen inget bättre för mig på jobbet..


Åsikter..
Postat av: OZZY

Sitt inte där å klura... blogga!!!

2008-08-11 @ 21:38:37
Postat av: OZZY

Hallååå.. update för bövelen! Du kan ju skriva om vår trevliga fikaträff.. bara nåt i alla fall....

2008-08-12 @ 19:03:21
Postat av: OZZY

Blogga!!!

2008-08-13 @ 18:34:08
Postat av: OZZY

Vad ska jag göra? -Börja blogga!

Andra sidan e ni klara? -Jajamänsan fattas bara...

Ge mig ett B! -B!

Ge mig ett L! -L!

Ge mig ett O! -O!

Ge mig ett G! -G!

Ge mig ett G till! -G!

Ge mig ett A! -A!

Vad blir de? Jo BLOGGA!!! Tjoooooo! Whoooopie!



KOm igen nu Dan, kämpa på kämpa på.. du vet att du kan... kämpa kämpa kämpa!!!



BLOGGA! BLOGGA! BLOGGA! BLOGGA!

2008-08-14 @ 06:30:42

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0