Fredag..

Har fått massa Fanta B'good från buzzador (gå hit och säg att jag reckomenderar er; Gigimupp)

Jag å Ozzy tog oss varsin på vägen hem och dom smakade helt ok.. Lagomt kolsyrade.. Man blir dock lite less på dom i längden kännde jag..

_____________

Dom är nöjda med mig på jobbet.. Det är kul att höra.. Känns lite bättre att jobba då, alltid skönt att få lite feedback..

______________

Läst om detta på en blogg.. Hör å häpna..

Mandy Sellars är 33 år från Accrington, England. Hon väger 127 kilo, 95 kilo väger hennes ben. Mandy tros lida av den ovanliga sjukdomen proteus, som gör att vissa kroppsdelar växer abnormt mycket. Hennes högra ben är mer än en decimeter längre än det vänstra och slutar i en klumpfot som har vridits 180 grader bakåt. Hon älskar att åka bil och genom rutan ser hon normal ut men när hon stiger ut skrattar folk. Hon är nästan en kentaur,  med hästkropp och liten människoöverkropp. Ni vet.





Lite häftigt eg..
Men jobbigt att leva med det :(

_____________

Funderar på kasta i mig något att äta och sen dra å simma... Men som vanligt.. Hur J kul är det att göra det själv?
____

Sovit typ 4 timmar inatt.. Det var dumt.. Tog mig inte isäng..
___
hm.. Kom precis en elförsäljare hit.. Hon ville jag skulle byta från skelleftekraft till E-on..
Sen när jag förklarade för henne att jag hade Skelleftekraft så var hon mer intresserad av att sälja in sig själv..

Jojo.. så lättflörtad är jag inte.. Hon får allt bjuda på mat isf ;)

Åsikter..
Postat av: milou

Fusk, jag är ju buzzador, men inte fan har jag fått det erbjudandet..:(

2008-08-29 @ 20:53:26

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0