haha.. Fyllefest..

Jag glömde ju säga.. Det bästa.. jag hade fyllefest i min hjärna när jag skulle gå å sova igår..
eller rättare sagt.. När jag hade lagt mig..

Och innan ni tycker jag är helt cp och förstörd så vill jag få en möjlighet att förklara mig..


tänk er detta scenarium..
Du är.. 14 bast..
Sitter på "familjefest" med typ din familj å grannen å jaa.. Alla möjliga konstiga människor..
Du sitter där själv.. Nykter.. Och måste lyssna.. Och ta hand om alla..

Det var vad som försegick i min lilla hjärna när jag skulle sova igår..

Åsikter..
Postat av: OZZY

Men som sagt raring.. du är inte frisk, inte ja heller.. å skicka inte dina funderingar till mig när jag lagt mig för att sova.. de va ju som lappländska i mina ögon, jag fatta inte ett skit ju!!

2008-08-27 @ 21:25:59

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0