Hahaha..

Ozzy <3

Du är inte frisk.. Du vet det va? ;)
____________
Öhm. I övrigt..
Ja som sagt.. Det händer lite grejer..
Både ont och kanske nått gott med.. Man får väl hoppas? känns som att det kan komma nått god nu faktiskt :)

Har blitt uppsagd på ericsson.. Har jobbat där via ett bammaningsföretag och ska ha ett möte med dom på måndag där vi ska sätta oss ner och prata lite om hur vi ska lägga upp mitt liv.

Det var en hel del som var tvungen sluta nu så dom visste inte riktigt hur dom skulle kunna placera alla..
Har fortfarande förhoppning om att jag ska få jobbet inom västra götalandsregionen som it-tekniker även om jag börja misströsta där. Dom skulle sätta igång med rekryteringsarbetet i augusti efter semestern och ja.. Det börjar väl vara nu?

Ska väen söka 2 andra jobbs om jag är sugen på.. Har skrivit ut ansökan och ska skcika in dom idag tänkte jag..

Det här och sen även som medicintenkiker
Uhum tänker ni... Vadå medicintekniker? Du kan allt men itne kan du väl deee???
Svar: Ajjemen! Kolla bara här..
Kvalifikationer
Lämplig bakgrund för tjänsten är gymnasial teknikutbildning med inriktning mot mekanik och teknisk service.

Meriterande är erfarenhet av teknisk service inom mekanik och att du har el-kunskaper. Vi värdesätter också att du lätt kan uttrycka dig i tal och skrift samt att du har kunskaper i engelska.

Jag har gått gymasial el och har teknisk erfarenhet inom arbetslivet.. Så jag tror jag skulle klara jobbet! Och det skulle vara spännande med nya utmaningar.. En riktigt utmaning på jobbet inte bara nått dumt J maskinskötar jobb..
börjar känna mig gode less på bemanningsföretag kan jag ju säga..




Åsikter..

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0