Prövningar..

En sak är då säkert.. Livet är fullt med prövningar..

Borde ha lärt mig nu att när det ser ut som att det kan bli bra i livet så kommer alltid nånting som gör att det går dit det ska vara..

Men nej.. Jag är inte bitter.. Absolut inte.. Jag är bara lite negativ just ikväll av vissa anlednningar..
Men däremot så har jag fått besked att jag ska iaf vara på jobbet nästa vecka med..

idag har jag iaf klarat mig från sexuella trackaserier på jobbet.. Och fått besked över att jag ska jobba nästa vecka iaf.. Jag har ingen aning om resten men det blir la väl..

Ska äta surströmming med Karin(2) på söndag.. Hon har aldrig ätit det så det ska bli sjukt kul att få se henne.. Vändas :)
Dock är problemet att nu kan jag inte undvika att äta hennes cp-bruna bönor..

:(
Livet är hårt mot dom hårda..

Åsikter..
Postat av: OZZY

Äh.. bruna bönor e gott!

2008-08-30 @ 23:17:15

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0