Vilken dag...

Jaa.. Jag vet ärligt talat inte ens vars jag ska börja :(

Jag kan ju börja med att säga att det var noll (0) struktur..

När vi ska börja plocka så tar vi ett(eller flera) a4 papper där det står vad vi ska plocka, hur lång tid det ska ta att plocka, i vilken ordning och hur många vi ska plocka. Sen står det även hur lång tid det ska ta att packa, men det ska jag inte få göra.

Sen när jag går och plockar så stöter jag på denna lapp..



Skitkul.. Plockorningen stämmer inte på lappen..

Sen så är det så underbart att när jag går och dolar lite där och funderar på livet så dyker även denna bild upp..



Och jag vet inte vad ni säger men min reaktion är WTF!!!  Kan tillägga att i den blå hinken är det vatten och det syns inte på bilden men det RINNER vatten VID EN ELCENTRAL!! på en lagerlokal för ull och tyg?? Känns ju sådär säkert..

Sen kl. typ 15 kom min chef å skrek efter mig i hyllorna där medans jag (fortfarande) gick omkring å funderade på livet i min egen lilla värld...
"hur stor är din data-vana?"
"Väldigt bra?" Tänkte här att hon kanske ville ha hjälp med datorn eller nånting som hade crashat.. Nått snabbt å enkelt sådär...
"Då skriver du snabbt då?" Säger hon i ungefär 200 km/h.. Hon är überstressad..
"ja.. Det gör jag väl?" Iom jag är såpass intresserad å har lärt mig så mycke om det så har man även lärt sig att skriva på annat sätt än den berömda "pekfingervalsen" :)

Sen rycker hon iväg mig.. tycker.. Men, ursäkta.. Jag har en vagn här.. Den är jättelång. Ok, det är ett hyffsat vettigt ställe att bryta på här så.

För att sammanfatta det hela.. Jag blir utskickad från att springa å plocka i deras CP-lager till att ha hand om deras ordersystem.. Rätt nice.
Och jaa.. Deras lagersystem är obefintlig.. Dom har alltså hyllor i en skrubb bakom fyrtielva pelare..

*djup suck*

Sen vill jag tilläga att jag tycker Ozzys lapp som hon satte upp efter att jaa.. Jag minns itne men hon får berätta i komments sen :)




Kortfattat.. DÅÅÅLIG dag..

Edit: Sen om inte dagen var hemsk nog så ville min chef spanka mig å använda najtråd på mig å grejer..
HJÄLP MIG!!!
Det enda som var "betryggande" i det hela var att det iaf var en kvinnlig chef.. Annars hade jag bannemig inte gått på jobbet imorrn..

Som plåster på såret har jag inget att ha på mina mackor imorrn bitti :(

Åsikter..
Postat av: OZZY

Tja.. anledningen till lappen är.. i tur ordning:

1. Jag är inte intresserad av mormoner eller deras budskap.

2. JAG HATAR JEHOVAS! (speciellt tidigt på morronen eller när man har sex)

3. Jag vill inte köpa tavlor av dörrknackare som är så fattiga att de inte ens har råd att prata utan måste skriva en lapp....

4. Blir vansinnig på all reklam, varför ska jag få den när jag sl¨änger den så fort den kommer å gör att jag måste gå till återvinningen 5 ggr extra.. samt.. tänk på miljön!!

5. Har bara haft en dammsugarförsäljare en gång, aldrig mer efter jag öppnat dörren med en förskärare i näven, blodiga händer å tårarna som sprutar.. (jag skar lök, men hann ju aldrig förklara för stackarn....

6. Och jaaa... jag har blitt haffad av en pejlare, men kunde inte bortförklara mig eftersom sonen hade på Bollibompa på högsta volym.. grrr... dyrt!!!

7... vill faktsikt ha kokosbollar, men inte kl 7.... en lördag!!!!!!



Sooo..thats it!! Tack för skjutsen i dag dag min lilla smörbulle! Hälsa mammsen när du pratar me na nästa gång!!

2008-08-20 @ 21:22:00

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0