Dagen i borås

Oj.. Det är mycke nu..

Var som sagt i borås.. Och först å främst hitta till kontoret var ju lite meckigt. Trodde det låg "längre ner" så jag körde ju heelt galet. Men jag kom fram 8.08 och ska börja 8.10 så jag var itid :D

Blir Borås imorgon med. Skönt.. sovmorgon plus att man slipper komma hem vid typ halv 6 på kvällarna. Idag så jobbade jag ju över en kvart och var ändå hemma en halvtimme tidigare än jag brukar.

I övrigt har det varit en rätt händelselös dag. Bytt en skrivare på HM i stan. Skruvat isär en skrivare på vandrarhemmet..(vilket för övrigt var väldigt spännande.. Massa roliga skruvar som man aldrig skruvat i. Var dessutom lite stressad så jag missade 4 skruvar. Men va faan.. Den skrev ut och den höll ihop. Det är det viktigaste :)

Sen vart det iofs lite spännande.. Var ute på ett jobb vid typ 13. Skulle byta 3 skärmar.. Första skärmen tog typ 1½ timme.. Den andra tog typ en timme.. Men den vart det lite mycke.. Hade en skärm kvar.. Och klockan hade blivit 15.45, Jag var tvungen passera kontoret på druvefors. och fixa en skärm, samt avrapportera 4 jobb och skjuta på ett. sen som plåster på såret så var jag dessutom tvungen köra ut till viared i vad som är värsta föret hittils i vinter.. Mindre kul att köra.. Helt omöjligt att köra.. Starta i backe? Fine.. Om du ska neråt.. Ska du uppåt så lycka till!

Tur man har bra bilförare i hela familjen så man har nått att brås på ;)

I övrigt har jag kommit fram till att jag måste fixa mat.. Och matlådor.. Det är mycke nu :(

Åsikter..

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0