Dagens dag.

Har haft 4 jobb idag. Ett jobb som låg i tjotahejti.. Någon har tagit en kvarter från uddevalla och slängt ut det MITT i ödemarken. stället hette Öjersbo. Helt nybyggt så faschinerande att min gps visste vars det var. Jag gillar min gps. Den är fin..


__________________

Efter jag varit i öjersbo så åkte jag ner till varberg. Dit är det ju inte så svårt att hitta. Skulle byta ut en handscanner.. Ni vet en sån här.

bla

Tog mig bara 3 timmar att komma fram till att jag kunde inte laga den. Vet inte alls vad som var fel. Hade provat allt.. Testat på 4 olika datorer och 1 usb-hub. Datorn känner av den och allting är frid å fröjd. Den får ström och den ger ifrån sig "rätt" ljud hela vägen. Sånna scanner ska konfigureras med sträckkoder och det gjorde jag. Det gick rba.. Men den vägrar skicka in det den har läst till datorn. STÖRANDE

Och sen nått ÄNNUMER störande. Jag fick parikeringsböter medans jag satt där :( dock "bara" på 300 men frustrerande iaf! Och dumma företag som inte betalar mina parkeringsböter. Det tycker jag dom ska göra! Jag förtjänar ju det!

Sen åkte jag till varbers lassarett och bytte ett nätagg.. Big buiss..Tog mig typ en kvart.. Dom små söta dellarna är lite jobbiga.. Mer knepiga än en laptop tom.

Och efter jag varit i varberg börnade jag iväg bort på typ västra/östra sidan av stan. så geeeeennooom hela stan. Höll bara på bli påkörd en ggn plus att en panikbromsade framför mig utan någon som helst anledning.. Var ett utrymme på typ 100m framför han som har heeeelt tomt.
Muttermutter

Sen eftersom jag var på andra sidan staden och hon som jag skulle hjälpa inte var hemma förns halv 4. så var det bara att ställa sig på bätterbena och jobba över. Var från henne vid 17.30-isch.. Slutar 16.30 iaf. men som bonus och plåster på såret så får jag vara i Borås å jobba imorrn :D

_________________________

Och Jenny.. 1 gb i ram till vista känns lite.. Det gör det. Kikade lite på din dator och den verkar helt ok. dock så känner jag att hela den här diskutionen är lite för avancerad att ta på blogg.. Men antingen skickar du ett mail till mig annars tar vi det över msn.
[email protected]


Men för övrigt så anser jag väl att 7500 i sommras borde hålla högre kvalite än så. Var köpt vi den? Och att den är seg beror säkert som du säger dels att du kör visa men med tanke på att den är inköpt i sommras så leverades den säkert med vista? Men däremot med lite "konsultering" så går den säkert göra mindre seg.

Och jag håller helt med dig om vista.. Motvilligt så måste man erkänna att det är rätt nice :) Min dator bör eg. köras i Xp med tanke på att det är inte maskin nog för vista men jag kan och då ska jag bannemig!


Och det är klart jag har alla svar.. Jag är störst bäst och vackrast.. så komplett en människa kan bli helt enkelt.

Åsikter..
Postat av: Jenny

ooh! Du är såå snäll! och jag hugger direkt - ett mail är skickat!

2008-01-23 @ 23:45:41

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0