Det har hänt

En kvinna har kommit in i mitt liv..
En kvinna vars jag har börjat älska trots att jag itne kännt henne så pass länge.. Vad är det?
2 månader älskling? 3?
Inte är det länge iaf. Måste iofs ha varit i mitten av oktober vi träffades första ggn.
Men trots att vi kännt varran så lite länge så är hon en själsfrände.

Någon att gifta sig med.. Nu har hon redan efter den vägen vandrat och har verkligen inga som helst planer att göra det igen(Yupp.. vi har pratat om det med).


Hon har en "liten" pojk som heter Oscar och en "pojkvän" som heter jim(försöker dölja det för henne så kanske hon glömmer bort det ;) )

Hon skrev ett sms idag.. Har inte hunnit prata med henne idag så hon hännde nog en liten längtan.. Men i det sms;et stod det...

"Har ankor vattentäta arslen?"

Sen ska vi ha klart för oss att detta är kvinnan som ska med å se euskefeurat.. Hon totalälskade låten "Det är hit man kommer när man kommer hem" och gillade även Kwad'n.

Men så fort hon insett att jag är mannen i hennes liv så ska vi förälska oss i varrandras armar för evigt.. Eller hur Ozzy?

Åsikter..
Postat av: ozzy

Va du e söt..ingen sagt nåt sånt till mig innan....

2008-01-23 @ 20:47:24
Postat av: Bergviken

det där lät ju himla spännande.... hoppas verkligen drömmen blir sann för dig :-)

2008-01-24 @ 09:24:04
URL: http://marina78.blogg.se

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0