Dröm

Jag har drömt en jättekonstig dröm inatt..


Jag jobbade på ett snabbköksställe.. sen började jag på ett annat.. Och då fick jag tydligen välja ut typ hur många jag ville som skulle följa med och börja på det andra ställe.. Det vart precis som en fotbollslags uttagning när man var liten. Dom som jag alltid vart vald sist på.. Jag har aldrig haft världens bästa bollsinne..
Men.. När jag valt "mitt" lag och började på andra stället så kommer jag fram till att det är en sibylla..

Jag är inte överdrivet  förtjust i sibylla så det är inte det.. Men sen kommer nått ännu mer lustigt. Den som var restaurangchef på sibylla var hon som var det när jag började jobba på Mcd i ume. Och jag minns även att jag sprang runt och letade en keps frenetiskt.

Och varje gång jag hittade nån så sa en kvinna jag frågade om jag fick använda den att nejnej.. Det var ditt och datt.. Sen när jag frågade fia så hade hon en hel sopsäck full med kepsar. Och det var McD M på kepsarna. Min var lite unik.. Stod en text som jag tyvärr redan glömt bort :(

Men tolka den drömmen.. Börjar jobba på sibylla med McD kepsar.

Åsikter..

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0