En drömtolkning

Björn har kommit fram till vad min dröm betyder...

Rishmar säger (13:13): du, jag vet vad din dröm betyder
Dan säger (13:14): ?
Rishmar säger (13:14): det har att göra med livskvalite!
Dan säger (13:14): Ööööhh
Rishmar säger (13:15):
du förstår.. du har varit nere i en svacka! aka mc D.
och är orolig hur du vill gå därifrån. du vill uppåt i livet! mot sibylla (suveränt gatukök),
men hur mycket du än försöker passa in där så kommer du inte in förrän du kan ta på dig rätt kepa!
dvs.. tja.. ehm.. fixa betong jobbet?
Så när du fått betongjobbet får du jobba där och sätta på din gamla chef..

_________________

Jag passar inte in i mitt liv... Tack Björn!

Åsikter..
Postat av: ponnin

"Så när du fått betongjobbet får du jobba där och sätta på din gamla chef.."

Jag har då aldrig hört/sett Rish vara så grov i munnen!

VILL du ens sätta på din gamla chef..?

2008-01-28 @ 12:03:57

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0