Från volvo

Just nu sitter jag på volvo bussar.. Jag.. Öh. Jobbar? sitter å väntar på att alla installation ska slutföras men har nu fått veta att jag kan inte slutföra installationen. Förmodligen inte förns i nästa vecka..

Men det är lite bra för mig. Det innebär att jag får gå hem nu.. Men tänkte skriva om min dag..

eller.. Som NÅGON sa till mig idag.. vilken sörja.. Min blogg är inte uppskattad tydligen! HMPF! Men det skiter jag i! duger det inte så får hon la skit i att läsa den?  Nån J måtta får det va! Hon pratar om att komma ner nu under våren.. Gissa om hon ska få straffstäda.. HEEEELA min lgh!

Var på bolaget i kinna idag.. Och nej.. Jag åkte inte dig för att köpa alkohol.. Även om det givetvis gjordes när jag var där ;)

Men skulle byta en kort-terminal.. enkelt tänkte jag.. tjopp tjopp bara.. Tog mig 1½ timme att lösa. Och felet? En kabel satt i fel uttag.. PÅ DATORN! Mao så har den som var dit förut och bytte skärm åt dom skapat detta fel.

Tänk om alla kunde vara lika bra som mig?

Nu ska jag hem.. Undra hur länge jag jobbat idag? Måste ju räkna med att det skulle tagit 20 min att åka tillbaka till kontoret... jajjemen.. Sluta 17 idag.. Började 8 imorse med..

Bytte en display på en laptop med. Avancerat jobb.. Inte värst.. Men småpilligt.

Igår gjorde jag det lillafelet att vända den åt fel håll.. Vadå? Dom behöver la inte se nått? Dom klagade på att det var för låg upplösning på skärmarna dom hade nu. Undra om dom skulle gilla att inte se nånting då?

Sen imorse tänkte jag att jag skruva ihop skärmen utan skärmkabel..

Nåja.. Orden gör om gör rätt är helt ok när man är ny.. eller hur?

Åsikter..

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0