Glömde.. Jobb..

Har ju faktiskt sökt lite jobb nu under tiden jag varit borta med. Bla annat som betongarbetare på ett bemmaningsföretag som heter Aktiebolaget Söder & co som betongarbetare..

Vad gör en sån och det kan väl inte du säger hela min familj i kör! Svar nej... Det gör jag inte.. Men.. Vad dom gör, det kan man läsa på på arbetsförmedlingen. Där står bla.

"Betongarbetarens uppgifter är bland annat att armera och gjuta betongkonstruktioner som till exempel husgrunder, golv och broar"

Vill ni veta mer kan ni klicka på denna länk.

Dom ringde mig efter 5(!!!!) minuter.. Dvs. jag hann typ nästan bara logga ut och gå från datorn.. Hann faktiskt tom sätta mig ner för att dricka kaffe och äta en kaka med min kusin.. eller.. Hällde upp kaffet.. Hon ringde.. Verkade sugen.. ville att jag skulle komma på intervju dagen efter.. Dvs. i fredags. Tyckte att.. njaa..Jag är utanför skellefte.. Tror inte jag hinner..

Så en av hennes kollegor skulle ringa mig.

Åsikter..
Postat av: Bergviken

hur gick det då? ringde hon upp igen?

2008-01-04 @ 12:15:01
URL: http://marina78.blogg.se

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0