Jobb, besiktning, jobb..

Började som sagt jobba i måndas. Åker tor västra frölunda varje dag. Det är 7 mil enkel väg. Mindre kul med tanke på dett ar närmare timmen. Jag har hittils bara haft tur att få ressälskap en dag. Det är en annan kille som också jobbar där som kommer från samma företag men han är i borås numera :( Lyx. Vill jag med vara..

Jobba på easy-care i borås skulle jag kunna tänka mig.

Vad gör jag på jobbet då?

Jaadu.. tjötar skit ;)

Och lagar lite datorer.. Byter ut hårdvara.. Typ grafikkort och moderkort och annat som är INNNE i datorn.. Åker runt till företag och privatpersoner i göteborg.. Tack för att jag har en mobil med gps.

Jag besikta min bil idag.. Den gick igenom! YEJ!!!!
Fick en liten typ.. Var uppmärksam och byt den vid tid. Vänster damask. Måste kolla vad det kostar för det är den yttre och det är inget kan fixar att göra själv.

Var även ute på UBAB idag.. Ulricehamns betong AB. Dom kommer att erbjuda mig jobb.. Måste dock bestämma mig.. Vill jag ha det? Kan jag tacka nej till det?

Mjaa.. Kanske på fråga ett..

Nej.. Egentligen inte på fråga 2.

För så vill jag byta till sommardäck snart.. Mina vinterdäck gör att bilen drar så mycke soppa :( Ganska exakt litern milen :(
Och det blir dyrt när man åker 14 mil per dag.. Drygt .(

Nåja.. Nu vet ni att jag lever och att jag jobbar så jag är trött :) Björn har varit lite dålig på skälla på mig.. Han verkar ha fått någon inre stimulans då han aldrig tidigare varit sen på få en ursäkt att skälla på mig..

SKÄRPNING!

Åsikter..

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0