Jobb

Hej! Angående Din ansökan måste vi tyvärr meddela att Du ej kommer att gå vidare i processen eftersom tjänsten nu är tillsatt.

Du är naturligtvis välkommen att söka andra tjänster vi utannonserar.

Vi vill också passa på att önska Dig lycka till i framtiden!

Vänligen Juhler Services AB Catharina Vååg
Rekryterare Tel: +46 33 12 96 00 Fax: +46 33 12 96 07 Mobile: +46 708 58 23 87 E-mail: [email protected]


först.. Tror du jag bryr mig ;) eller nått..

Sen tycker jag det är fint att dom skriver att jag är välkommen att söka andra tjänster.. Beror det på att dom tycker.. Jaa.. sök du det lilla vän.. eller tycker dom.. OJ! Han var BRA!! Men vi har inte plats för han.. Ånej.. Vojne vonje..

Jag tror stenhårt på alt 2. Tror inte ni också det?

Åsikter..

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0