Lite update

Nu har jag äntligen kommit hem från allting.. Varit över hela sverige snart tror jag.

Julen: Hade en lugn och fin julafton hemma hos mor med min lillebror. Käkade julmat, öppnade julklappar och mobbade lillebror.. Allt var precis som det ska vara :)

Juldagen hade jag först tänkt tillbringa hos min storasyster igen men denna gång skulle alla vi syskon vara där. En härlig syskonmiddag med mor.. Men.. så vart inte fallet.. Jonna och marina ek hade magsjuka och jag var inte mycke sugen på åka till magsjukan. Så då åkte jag direkt till min Farbror i Strömfors där det var en annan syskongalej. Då var det min fars bröder. Hade en supertrevlig kväll där jag passade på att dricka upp min fars öl och min farbrors sprit :) Precis som det ska vara jue :)

Sen vart det lite farmor besök. Farmor är gammal :( Varför kan inte farmor och farfar få leva för evigt? Jag räds den dagen dom går bort :(

Oj! Jag höll ju på glömma.. På fredagen före julafton hade vi en hemmakväll hos mor. Det var jag lillasyster Erica och hennes familj, Micke och Filippa. Det var första gågnen jag träffade micke. Trevligt trevligt.
Även min lillebror och hans pappa var där. Var en RIKTIGT trevlig kväll.. glögg öl och whiskey.. Tompratade en hel del minnen.. typ som när vi bodde på brännvägen.. Då delade jag och lillasyster på källarvåningen.. Mellan bottenvåningen och källarn var den en typ U-trapp.. Och dom trodde inte jag hade gått ner för hela trappen nån gång :) Utan det lät alltid DUNK DUNK DUNK Drunkdunkdrunk... tystnad.. aj.. Och sen kilade jag iväg in på mitt rum :) En liten klant har jag alltid varit, men nån måste ju vara det med :()

I fredags åkte jag med Farbror Rickard till Mora för att se skellefteå Vinna.. Underbart kul att få se matchen. Riktigt kul att få vinna över Mora med.. Mora som hockeylag är så långt ifrån min favvo som det kan bli.

I söndags vart det lite jobbigt.. Min far ringer och säger att han är magsjuk så nyårsafton är inställd.. ringer runt lite polare och vips har jag fixat galej med allt vad det innebär.. Så hem på söndagen.. Tåg från Karlstad till Hallsberg och sen 2h väntetid där. Sen tåg från Hallsberg till Herrljunga. Där behövde jag bara vänta typ 20 min. Hämtning på tåget och sen hem.. SKÖNT att få komma hem efter att ha varit borta så länge.

Igår var det nyårsafton.. Kanske uppdaterar om vad som hände igår senare idag.. Annars kommer Björn garanterat se till att jag gör det imorrn.. Han bara skäller på mig :( Eller.. Björnar ryter kanske mer? Dom skäller iaf inte!

Åsikter..
Postat av: Rish

Varken ryter eller skäller. är bara perfekt.

2008-01-01 @ 15:56:41

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0