Nyårsafton

Jag åkte in till göteborg för att fira nyårs med Jol och Mai hemma hos Fredrik. Självklart var även Fredrik där. Första tanken var att vi skulle vara lite otraditionella och käka en pizza. Problemet är bara att alla pizzerior var ju stängda!! Vad är detta.. Och klockan vara bara 19.

DÅLIGA pizzerior.

Men vi drog in på willys och köpte micropizza istället. Funkade lika bra. Drack öl.. Grogg och käkade.. Spelade lite tv-spel.. tog det bara lugnt..

Sen skulle mai och joel nödvändigtvis ut på krogen. Jag och Fredrik gick till järntorget och kikade på fyrverkerier. Efter det var det eg. tänkt vi skulle följa efter Jol och Mai in på Respekt men vi sket i det.. Bara 12-åringar ute.. alla i vettig ålder är ju hemma.. Så vi gjorde samma sak.. Åkte spårvagnen tillbaka till fredrik å spelade Assassin's Creed. Ganska coolt spel men tror jag skulle bli less på den "sega" farten i det..

Träffade Hans sambo när vi återvände till han.. eller.. Hon kom en liten stund senare men det var trevligt att träffa henne.. Värkar rätt vettig.

Åkte hem runt 3-snåret.. Måttligt pigg.. Alkohol har ju en effekt som gör att man blir trött.. Konsitgt nog. Somnade kanske vid halv 5 men då ringer ett pucko mig vid 10.. Mycke roligt.. Somnade sedan om och nästa pucko ringer.. nu hade kl. blitt elva och då hann jag prata klart  tele och sätta mig vid datorn. Vad ser jag när jag kollar vad som är på tv?? JO!!1 Ronnja!!! Jag gillar ronnja.. Sveriges i särklass bästa film!


Åsikter..
Postat av: ozzy

Ronja e den bästa filmen nånsin! Mitt hjärtans fröjd å glädje, vart e du på väg? Jag ska gå å akta mig för att trilla i älven!

2008-01-01 @ 18:20:25

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0