Oj så underbart

Började dagen med att jag skulle på rasta utanför Ulricehamn och byta ett tangentbord. Det är ett snabbt jobb.. Dit flytta över alla mappar och sen bara trycka in skiten.. Trodde jag. Tangentbordet jag fick var trasigt det med. Helt andra knappar dock.  Men det fick man självklart ta emot skit för. Men det var inte så farligt. dom var hyffsat vänliga ochbra att ha å göra med.. Men sen kommer nästa H-vete(På ren svenska är det så sant som det är sagt!) Var på H-M mitt på stan och skulle byta deras skyltskrivare. Det roliga är dock detta.. När jag kommer dit och byter den så är min nya skrivare som jag har med mig DOA(Dead on arrival) VÄLDIGT roligt när man varit där för tredje dagen och andra skrivaren man kommer med är trasig den med.

Och då ska man säga så här.. Den är lönehelg.. Hm ska skriva ut massa reklamskyltar. Rasta lär ha väldigt trevligt med tanke på att det är nån mässa i gbg så det lär passera en väldigt massa folk(mer än vad det gör på en vnalig lönehelg iaf.)

JAG VILL INTE TA SKIT NÄR DET INTE ÄR NÅTT JAG KAN GÖRA!!!!!!!!!


Tänk om man fick dricka öl nu :(

Åsikter..

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0