Rihanna

Hon har nu "vikit" ut sig i FHM i tyskland..
Eller.. vikit ut sig å vikit ut sig.. Man ser mer av hennes kropp när hon har på sig bikini men det är inte det jag vill ha fram.

JAG tycker inte hon är speciellt snygg.. Men hon har alltid varit lite mer värd i mina ögon än Paris hilton. Men nu.. Nu är hon nere på samma våglängd.. Och jag gillar INTE unge fröken jag måste visa mig så mycke naken som möjligt för att annars glömmer folk bort mig och då vore mitt liv meningslöst hilton.

bla

Hon är helt enkelt inte snygg.. Jag tyckte hon var riktigt läcker i mr dj videon. Var även nån video efter det som jag tyckte hon såg bra ut. Jag vet inte om det är så enkelt att jag räknar henne som en slampa  gör att hon inte blir lika snygg.

Men ärligt..  Har jag fel?

Åsikter..
Postat av: ozzy

Alla vet ju att de e jag som e snyggast....

2008-01-24 @ 22:35:26

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0