Svart på vitt... Björn tycker jag är perfekt..

Rishmar säger (02:19):
så en perfekt människa kan göra fel.. och vara klumpig.. du har en helt ny defenition på perfekt.

Nu har han erkänt det!!


Och cicci... Får jag gifta mig med dig :D

Åsikter..
Postat av: Rish

Taskigt att bara ta med en mening från en diskussion. Försöker sätta in det i sitt sammanhang och sedan förklara:

Dan säger (02:19):
Ja.. Jag gjorde ju fel från början så
Rishmar säger (02:19):
kan du väl inte ha gjort? var inte du perfekt?
Dan säger (02:19):
Jo
Rishmar säger (02:20):
så en perfekt människa kan göra fel.. och vara klumpig.. du har en helt ny defenition på perfekt.

M.a.o. Är man perfekt är man varken klumpig eller gör fel. Utan är helt enkelt som jag. För fler frågor, ring Hotlinen, 555-call-rish

2008-01-09 @ 02:24:37

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0