Betong

Happ.. Det tog en vecka för dom att komma underfund med att betong inte riktigt är min grej.. Varför kunde hon inte få ur han..

Dock var hon väldigt intresserad av att behålla mig inom företag så jag blir from torsdag skickad till ett företag som heter LKpex . Det är ett vick till slutet av nästa vecka men funkar det så skulle jag få fortsätta..

Lönen blir lite lägre men jag får börja gå skift. Så på det stora hela blir lönen lite högre.

Lägger ut mina tankar om detta sen.

Åsikter..
Postat av: Rish

Alltså.. Jag vet att du försöker undvika att skriva om hockeyn och det tycker jag är helt ok. Men nu är det såhär att det är det första slutspelet som AIK är med i på 27 år. Att inte skriva något om det då är som att jag inte skulle skriva något om att Liverpool vann Champions League om jag hade en blogg. Med andra ord.. Fy skäms.

2008-03-12 @ 08:52:18
Postat av: Arafinwe

Nej.. Detta är inte en hockeyblogg och det är ung. 1-2 som är intresserad av mina tnakar runt hockeyn. Vill du höra mina tankar om hockey så kan du fråga antingen på msn eller venten.

2008-03-12 @ 10:09:48
URL: http://arafinwe.blogg.se
Postat av: Rickard

Kan bara hålla med Rish, att undviki att nämna det faktum att AIK dängde HV71 är tamig fan som att pissa i dopvattnet!!!
SKÄMS Dan!!

2008-03-12 @ 12:08:34

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0