Dubbelnysning

Jag dubbelnös precis.. Inte 2 efter varran. Det gör jag alltid.. Utan typ.. En nysning mitt i en nysning.. Det var lite spännande.. 3 avsnitt kvar på house.. Sen är det slut..

Nu ska jag snart iväg ner till min chef..  Vill inte dit..

Milou: Jag börjar snart undra.. Sårad kränkt och våldtagen ordentligt nu..

måste nog passera ett apotek på vägen hem.. Köpa huvudvärkstabletter.. Och annat förkylningsdämpande..

Min chef ringde precis.. Hon tycker inte jag låter helt frisk. Jag tror hon har rätt :(
Uscha.. Får hoppas det blir bättre imorrn.. Känns dock inte som jag är mycke kapabel till att jobba :( Allting går jättebra så länge jag sitter ner.. Men nu när hon ringde så gick jag till köket tittade ut genom fönstret och sen tillbaka..
(Fattar inte varför jag har så svårt att sitta still när jag pratar i telefon, måste alltid göra nånting.. gå omkring.. Peta p+å nått.. Sitetr jag framför datorn så tappar jag fokusen.. Så pratar jag länge med er.. Ta det som en komplimang big time.. Brukar avsluta rätt fort)  Nu när jag sitter vid datorn så känns det som mitt huvud håller på sprängas..
Huvvaligen.

Hon ville dessutom ändra tiden ti 16.30..

då kan jag åka typ tio i 4 å passera apoteket.. skönt.. Slippa stress.

Milou: Får man svära om man är sjuk?

Åsikter..
Postat av: milou

Sorry...har haft besök, har besök...inte läst min blogg..;)

2008-03-11 @ 18:41:26
Postat av: Anonym

& näää, man får inte svära när man är sjuk...bara när man slår hammaren på tummen..lr rättare sagt OM man är så klantig att man sätter hammaren på tummen istället för spiken, kan man få klämma ur sig ett litet fult ord..;)

2008-03-11 @ 18:43:01
Postat av: milou

fan, förra var från
mig men de fatta la du, din blogg dissa visst att jag fyllde i mitt namn..

2008-03-11 @ 18:43:54

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0