Fått mail idag..

från Langballe

Skickat: den 24 mars 2008 16:36

Till: [email protected]

Ämne: Fwd: Itinerary/Receipt from SAS - Internet Booking


System generated e-mail, please do not respond.

Dear Ms Linda X

Attached please find your Itinerary/Receipt.

Please note that on most SAS flights, You can check-in 22 hours prior to departure. For further information please see:

www.sas.no

Have a pleasant flight


Vad var då detta? Jooooo.... En e-biljett på flyget :) hur i hela fridens dagar kom det till mig??

Jaa.. Jag vet itne.. Men efter min arbetsdag idag så har jag rätt i att tycka det var kul.. Skulle nog tycka det ändå :)


Hi mr Langballe.

I think this mail got to the wrong receptive,

Can You please send this mail to Linda again?


Har jag gjort mitt nu?

___


tydligen inte.. Var tvungen ändra om detta inlägg maaassa ggr för hennes skull.. Nu ger jag upp.

Åsikter..
Postat av: Farbror Rickard

Genom att det står "System generated e-mail, please do not respond. " så kan du ju ta en funderare på vad som sker med mailet du skickade :D

2008-03-25 @ 11:16:48
Postat av: milou

Langballe??? hahahaha

2008-03-25 @ 14:48:04

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0