fredag+lörda fm

Igår var en slappardag.. Jag spenderade mästa tiden framför hockeyn.. Första matchen lyssnade jag på radion och sen till andra matchen hade Jocke kommit hem och jag gick över till han för att ockupera hans tv. Jag har ju inte tv4 sport.. Tycker det är dumt att han har dey. Jag ska dra en antennsladd från hans lägenhet och hem till mig. Det är inte mer än typ.. 200m fågelvägen.

Efter hockeyn såg vi på en film, Den utvalde.. Dålig(som vanligt) svensk film men den hade dock 2 "kända" skådespelare/erska med. Hon som spelade helena sverskersson i arn filmen och han som har huvudrollen i ondskan. Filmen i sig var rätt ok men tycker man inte fick den där rätta känslan. Plus att den bara tog en tvärsväng för att sammanfatta allt och lista ut vem som var mördaren. Jag gillar när dom bygger upp det hela, inte bara tar nån ur mängden.

Idag blir det og att hålla ett öga på slutspelshockeyn och jag vet inte riktigt vilket lag jag vill ha vidare. Känns lite som det kvittar. Sen håller jocke på steka plättar åt oss.

 funderar på åka upp och dricka lite öl med jocke å några andra på hässleholmen annars är jag bjuden på en fest hos jenzan. Har inte riktigt bestämt mig hur det går till i mitt liv ikävll än :)

Men med lite tur så får ni en update imorgon.

Åsikter..

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0