Händerna på täcket

flickor.. För här kommer en riktigt karl ;)

Så här ser jag alltså ut numera när jag går omkring där på ubab och funderar på livet.

HAHAHAH!!!

Nej, nej och åter nej..

Jag har nu tittat på kortet.. Och NEJ! huvva!!!!

Nåja..

Jag kan beskriva det åt er istället :)

Jag är sketen och har verktyg över allt :) Nästan iaf :)

Snygg som faan är jag..

Gör inte så JJ ont efter första dagen som jag trodde.. Men däremot så lär jag nog känna det imorrn istället. Både när kroppen har vilat så varje led i kroppen värker.. och sen imorrn efter jobbet när jag måstat jobba med den smärtan :(

Har redan hittat några att samåka med.. Får se hur många vi är.. Tänkte att då kan man ju göra så att man kör en vecka var.

Lagomt trött.. Tröttare idag än första dagen i göteborg.. Inte så konstigt.. Jag har jobbat fysiskt.. känns skönt faktiskt!

I övrigt är jobbet än så länge som jag trodde.. Inte mycke till hjärngympa.. Men det behöver jag inte.. Diskuterar rätt flitigt med jenny istället.. Just nu diskuterar vi dåtidens finkultur motför nutidens populärkultur(typ?)
och leavisismen, samhällssyn, Gramsci (aka. MR G!) Han var nutidscool på sin tid.. Körde hiphop stilen på sitt "handle ;) ) tradition och mycke mycket mer.. så jag har hjärnan okuperad på kvällarna när jag läser min mail(för avancerat för att ta på msn :D ) och dagarna med att vara en macho man!


Okej.. Nu har jag varvat ner.. Nu har jag druckit en öl.. så nu kan jag med att publicera bilden på coolingen :D



Nu ska ni ha i åtanke att jag är ungkarl å då får man ta sånna här kort själv.. Och digitalkamera är overkill när jag har 5 MP kamera och gps å hela fadderuttan i mobben...


Jag ska dessutom "snart" byta.. Det är så fint för jag kan förlänga mitt abbonemang ganska precis när "min" mobil släpps.

Kommer för övrigt ta varje läsning utan kommentar som ett hån mot hela mitt väsen :(

Åsikter..
Postat av: ozzy

Jag tycker du e snygg.. de e nåt visst med män i arbetskläder....

2008-03-03 @ 19:40:35
Postat av: Jonna

Du och jenny är vrickade. VRICKADE! (läser du jenny?) hur ser man likheter mellan Gramsci och hiphop? varför diskuterar man ens sånt?
voine voine.

2008-03-03 @ 22:27:30
URL: http://jonnas.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Jonna: HAHAHAHAHA NEEE det är inte jag som lärt upp han jonna!! hahahaha han missförstår mig hela tiden... jag har inte nämnt hip hop han har hittat på själv!!!

Dan: Tyst nu... du får inte lägga ut vår diskussion om mr G här.. du ska bara tro på det jag skriver till dig nicka och svälja. Du ska använda dig av informationen för att impa på andra (som inte är särskillt insatta) och då ska du ta åt dig hela äran själv, du behöver inte nämna att jag har med det att göra :) så så.... jag bjuder på det!!

2008-03-03 @ 23:03:57
Postat av: Arafinwe

Jonna: Jag tycker det är fullständigt logiskt. Du måste lära dig tänka utanför raderna ;)

Jenny: Nicka å svälja? Jag ska inte fortsätta den tesen :D

Men jag vill ju att andra ska förstå att du är inte bara en dum blondin. Det finns liiiite innanför pannbenet med.
He je int mö men he finns någe därna.

2008-03-04 @ 05:30:13
URL: http://arafinwe.blogg.se
Postat av: Jenny

Dan: Sluta spela kaxig, alla vet att jag är din idol :)

2008-03-04 @ 15:16:19
Postat av: Arafinwe

Ozzy: Det gör du alltid! Tack min vän! :)

Jenny.. Du? Min idol? nenenenene.. Du är halvlapp! Och
JAG är DIN idol.. Vi måste seriöst jobba på det här med jag och du snart..

Men du kan få vara bäst i norrland(efter mammma) och jag är bästa söder om gävle? :)

2008-03-04 @ 17:38:02
URL: http://arafinwe.blogg.se
Postat av: Jenny

Okej, vi säger så, förutom att jag är lapp... hörru! Jag är int lapp! Jag är kort men jag är inte lapp.. och jag är blond det är inte lappar... inte dom jag känner iaf! Inte så här blonda. Och neej det är ingen undermening i min mening. Den är inte bildligt talat den är bokstavligt talat. BLOND. SÅ ÄRE!

2008-03-04 @ 22:47:45

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0