Igår

fir hem till henke igår å lira lite god of war och tomprata med lite folk.. Rätt trevligt..
förutom att han har katt och lite annat som jag itne går in på här.

Men på det stora hela så var det en lyckad kväll och jag blev inte stoppad av polisen.. Är livrädd för det nu när jag kör med sommardäck och det faktiskt eg. är vinterföre ute.

Jobb imorrn.. känns la sådär kul? Men samtigt så verkar det bli min sista dag innan jag får en längre ledighet. Beroende på vad hon säger och lite sånt skit så kanske jag bara åker hem till mammsen en sväng. Skulle vara skönt att komma hem.. Hälsa på mamma, lillebror, marina och erika med barn..

Helt enkelt träffa familjen..

Imorrn så verkar det blir våfflor.. GOTT.. Även om jag åt plättar igår och imorse är det inte samma sak..

Underbart väder ute.. Tror jag ska ta mig en liten promenix. Problemet är.. Precis som vanligt.. Att gå ut och gå själv utan mål.. karaktär? Neee.. Inte när de gäller detta..  Jag vill åka skoter och äta klämmackor gjorde över elden och pimpla.. Uppleva norrland igen helt enkelt..

"det är hit man kommer när man kommer hem"

Inte troligt att jag uppdaterar imorrn då jag jobbar 13 timmars pass.

Undra om jag får min pannkaka denna vecka eller om det blir.... Nästa vecka..

Åsikter..
Postat av: ozzy

Du vet att jag är väldigt tacksam för all hjälp mitt lilla blåbär! Å nu har jag handlat så du kan få din pannkaka!! Jim e oxå tacksam så han har lämnat ett flak öl här som vi kan gå loss på...nästa vecka...;-)

2008-03-24 @ 18:00:09

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0