Irriterad

Fattar inte varför jag har så svårt att ha fokus när jag är irriterad..
Kan iofs bero på att jag sällan blir arg på andra än mig själv och.. Jaa.. Det är en dålig matte..

Men hmm.. Borde jag erkänna detta? Det innebär ju att jag itne är komplett!

För övrigt är jag nog den enda som har lyckas skära sönder fingret på en vanlig bordkniv.. ONT! Inte i vecket eller så.. Utan rent i huden!

Åsikter..
Postat av: milou

Skönt att du verkar komma till insikt...;)

2008-03-05 @ 21:02:00
Postat av: ozzy

hihi.. instämmer med Milou....

2008-03-05 @ 21:19:31
Postat av: Arafinwe

Ni gaddar ihop er.... Påminn mig om att aldrig sätta er 2 i samma rum...

2008-03-05 @ 21:49:32
URL: http://arafinwe.blogg.se
Postat av: ozzy

hihi... inte en chans... det glömmer du den dagen det ev skulle bli aktuellt... den dagen skulle du ändå inte kunna tänka klart för vi skulle välta dig av häpnad med vår humor, intelligens och skönhet! *hrrrm....*

2008-03-06 @ 07:40:05

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0