Kriget!

Betongen för krig mot rygg.. Eller kropp helt igenom..

Betongen är.. Större.. starkare, mer teknisk.
Nackdelar med betongen.. Otympligare.. kräver mer teknik.. Och den går att vänta ut!

fördelar med min rygg.. Hmm.. Den är nära mitt huvud som är smartare än betongen. (hoppas jag ;) )
nackdelar.. Den kan gå av.. Före betongen..  Och det låter som det gör ont..

Jag tror jag är ungkarl.. HAHAHA

Idag var jag å handla för drygt 200..

Vad köpte jag?

10 burkar tonfisk (ett måste att ha hemma jue! ;) )
4 burkar champisar.. Kan man ta som nattamacka! Konserverade champisar :D
1 burk jordnötssmör.. (lovat milou att jag skulle smaka!)
2 ketchup! (billigt! Köp 2 för vad det nu var)
1 limpa!

så handlar en ungkarl :D

"Vågade" ringa milou på vägen hem med.. Tycker det var lite imponerande att hon hade så pass mycke fokus på mig trots att hon var upptagen med att både vara död.. sitta i fängelset och gudars vet vad.

Åsikter..
Postat av: milou

glöm inte handfänglset och att jag blev skjuten med!

2008-03-04 @ 20:16:21
Postat av: milou

och duktigt av dig att äntligen hitta jordnötssmöret..=)

2008-03-05 @ 12:08:43

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0