MF.. Och annat...

Sibel vill jag ha i globen.. Hon sjugner så fantastiskt..

Sen vill jag ha suzzie med.. Gillar hennes låt..

Min bil har behagat att rosta fast mitt frammdäck.. Jag har dränkt skiten i fem femtisex och hoppas på det bästa... Funkar inte det så bränner jag fasiken upp bilen..


________________

Ozzy.. Du tycker jag är vackrast som jag är.. Alltid! ;)

Milou/ozzy; Det är inte standard uppfostran.. Det handlar helt enkelt om att ni är inte riiiiktigt som ni borde vara.

Åsikter..
Postat av: milou

Eller så är det så att vi faktiskt är det, haha!

2008-03-09 @ 09:03:59
URL: http://metrobloggen.se/ladymilou
Postat av: ozzy

Undra jag vem det är som inte riktigt är som han är...*hrm*

2008-03-09 @ 17:51:44

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0