Mor mor kära mor

Det finns bara en som dig!!

Satt och prata med na i telefon och pratar om hur dagen varit och jag berättar att jag hade ont i tummen när jag ansträngde den.. känndes ungefär som när jag tog bort gipset när jag bröt båtbenet.. Ni som läser detta.. Kroka inte med bilen.. Det gör ONT! Både i plånboken och på kroppen..

men iaf.. Hon säger att jag får testa hålla på ett annat sätt.. "Du får inte ha runkgrepp utan du måste hålla såhär.. " Men snälla mamma.. Jag pratar med dig i telefon och bor 120 mil ifrån dig.. jag KAN inte se hur du håller!!!


Men jag älskar dig mamma!

Åsikter..
Postat av: ozzy

Säger ju att hon e den coolaste!

2008-03-03 @ 19:41:42
Postat av: Evelina

Vem är du?

2008-03-04 @ 16:05:10
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0