Ny människa..

Det bästa med att jobba med kroppen är att det går så enkelt att komma igång igen.. Släng in dig i duschen å raka dig så är du på gång igen! Raka sig ger det ju INGENTING att du gör på veckorna.. du måste ju ändå isäng nästan direkt du kommer hem.. Jag brukar vara hemma vid typ 16.15..



Titta.. Jag är MYCKE snyggare utan glasögon än med..

Sen så måste jag väl säga att det ser ju lite bättre ut när man har rakat sig med..

Och om ni funderar varför jag kisar.. JAg har stått i en J betongfabrik hela veckan.. Plus att jag var utan glasögon.. Testa sjäva om ni tror det är så lätt :(

Alla bara skäller å skäller på mig...

MEEEEN DAAAN!!!
(tror det var min mors vanligaste kommentar när jag växte upp :) )
Hon var även duktig på räkna.. Eller.. Hon slutade alltid på 2.. Jag lärde mig räkna till 2 VÄLDIGT fort.. Min mor brukar säga hon ska räkna till 3 när hon är arg..

KJELL DAN LUNDMARK! Nu kommer du hit! Vettu.. Satan i gatan jävlar i hellvete.. Jag räknar till 3.. Nu kommer du hit.. ANNARS......

DÅ.. DÅ var mor min ARG!!! Typ som när hon kom på att jag brännt upp passagerarsätet på hennes nya saab 900..

Åsikter..
Postat av: milou

hahahaha, jag räknar till 3 med, när det gäller William!! hahahahaha

2008-03-07 @ 19:58:33
URL: http://www.metrobloggen.se/ladymilou
Postat av: ozzy

hihi.. samma med Oscar.. det måste va nåt universiellt i barnuppfostran...
btw.. ja tycker du e snyggare med brillor...

2008-03-08 @ 08:38:50

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0