Sett 2 filmer idag..

Dels jumper..

Den gillade jag.. Kan jag reckomendera att ni ser men tänker inte säga mer :)

Och sen även There will be blood..

Se INTE den.. Låååång (2.5 timmar) och rätt långtråkig..

Åsikter..
Postat av: ozzy

Har sett This is England nu. Den va bra!

2008-03-17 @ 06:57:21
Postat av: Farbror Rickard

kan hålla med om att Jumper var hyfsad, men inte sååå bra....

2008-03-17 @ 15:47:18
Postat av: ponnin

Tsss, du är ju ute och cyklar. Daniel Day-Lewis är kunglig i "There Will Be Blood". Tyvärr kan inte alla filmer vara "Kolla kolla; specialeffekter deluxe! Och förresten så är Sam Jackson en onding som är efter mig, men vad gör det när jag har en dussinbrud som sidekick? Har ni tur så hånglas vi i slutet också."

Bah, du är så simpel. ;)
Du borde lära dig att uppskatta film med lite kvalitééééééé!

2008-04-01 @ 16:25:00

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0