Stjärntecken plus däck och parkeringsböter

Stjärntecken

Kräftan


22 juni - 22 juli


Dina bästa sidor


Du är bra på att ta hand om andra, du kan lyssna och sätta dig in i känslor. Din lyhördhet gör att förstår även det som är outsagt, och du är mycket beskyddande. Få tecken har lika god intuition som du och lika starka instinkter. Ofta har du affärssinne, är tålmodig, diplomatisk och diskret. Fantasi och gott minne finns också bland dina goda egenskaper. Dessutom är Kräftan berömd för att vara hemkär. Du vårdar och bevarar allt du har omkring dig och har ett fint sinne för traditioner. När det handlar om heminredning, matlagning och liknande, är du verkligen i ditt esse.

Dina sämsta sidor


Bland det värsta med dig är din sentimentala och gråtmilda läggning. Ofta är det dessutom självömkan som får tårefloderna att svämma över. Du tar allt som görs och sägs personligt och har svårt att vara objektiv. Att skilja på sak och person tycks nästan omöjligt. Samtidigt är du dominant utan att veta om det. I all synnerhet vill du styra dina närmaste. Det är också vanligt att du fegt klamrar dig fast vid det förflutna istället för att ta ett steg framåt. Ett annat av dina fel är att du vill leva i en alldeles för liten värld och ofta är rädd för det som är främmande.



Tycker det är lite spännande att när ens föräldrar bestämmer sig för att nuppa och skaffa dig bestämmer en hel del om vem du är.. För jag tycker det stämmer.. kolla själv efter erat Stjärntecken och berättar om det stämmer ;)
testa denna länk

Och nej.. Jag har inte tänkt kommentera hockeyn på min blogg.. JAg kommenderade när vi var klara för es nästa säsong.. Det räcker.. vill ni ha mina åsikter så gärna så vet ni vars jag finns.. Min blogg.. Mina åsikter.. Jag bestämmer.. Vill ni läsa får ni anpassa er efter mig..

skämmes tametusan..

Den meningen har inte samma klang när man inte får svära :(
Och jag tycker man ska få svära när man 1. blir av med jobbet. 2. har bränt sig överallt.. 3. fått parkeringsböter för 450 fucking spänn.. 4. måste balansera däcken för 400 fucking spänn.. BAJS!!!!!(det måste man väl få säga?)

Åsikter..
Postat av: milou

bajs..ett mycket bra ord...min son gillar o säga det..och jag har, hmm oxå tagit efter..hahahaha, men bättre än att svära..;)

2008-03-12 @ 15:20:10
Postat av: ozzy

haha.. ditt horoskåp e klockrent!

2008-03-12 @ 16:57:45
Postat av: Farbror R

Våga läsa parkeringskyltar Dan???
Nu har jag och din far räknat ut vad du är skyldig för årets ishockeymatcher, men
vi prutar ned det till en PP och WP, nästa helg kanske?

2008-03-13 @ 11:56:13

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0