Trött.. Fryser..

Har gått å blitt förkyld.. Var ute på en promenix igår medans jag väntade på joel skulle komma å hämta mig.. Var nog rätt dumt.. Hade inte riktigt klätt mig för det..

Men vadå! Det är ju fredag.. ska för fasiken sova hela helgen!
Kan bli nån öl ikväll.. Men blir iaf bara hemma.. Sen imorrn vet man aldrig vad som kan tänkas hända.
Förmodligen sover jag väl från fredakväll till söndamorron..

FyFASIKEN vad det inte är kul att stiga upp 05..

För övrigt är det faktiskt dumt å svära.. Brukar inte svära så mycke.. Tror jag?

Åsikter..
Postat av: milou

nej precis, jättedumt att svära! vad har vi sagt om detta!..;)

2008-03-07 @ 08:53:26
Postat av: ozzy

Gilla du mitt sms i morse? Jag somna om tokgott... hihi.. Men du får skylla på Ross för de va han som väckte mig...

2008-03-07 @ 09:52:19

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0