Tycka illa om.

Jag ogillar verkligen folk som har bestämt sig för en åsikt om en människa och inte kan ge denna någon en chans.

Jag kan inte hur mycket jag än försöker komma fram till nånting annat än att det är det som är felet.

Har dessutom fått veta att det är i torsdags som dom kom fram till att.. "jag inte var riktigt perfekt"

Han gjorde bedömningen på hur jag var som människa på 3 dagar.. känns sådär..
Jag ogillar att misslyckas när jag itne fått chansen att lyckats.

JAG BLIR GALEN!

Vill bara gå dit å visa.. TITTA.. Jag KAN!

Samma sak när jag jobba på hm..

JAg hade 2% ifrån deras mål.. fick 2v extra bara för att dom ville vara snälla.. När jag slutade.. sista veckan.. Vops.. Hade jag vänt och kommit upp i det dom ville. före mina sista 2 veckor låg jag på 23% och när jag var på min sista dag så frågade jag om att få kika på mina procent igen.. Tadaa.. 26%..
Men HM var ett muppföretag.. Deras anställningsvilkor var ju skrämmande.

Åsikter..
Postat av: ozzy

Har du jobbat på hm? Va 17 gjorde du där?

2008-03-12 @ 20:34:58
Postat av: Anders

Attans, otur. Men som man säger peppar peppar ta i träd (Idiotiskt imo)
Hoppas det går bra för dig :D

2008-03-14 @ 21:47:57

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0