Uppdate...

Vad har hänt sen i onsdags..

Jaa.. I torsdags började jag ju på ett nytt jobb, även det i Ulricehamn. Jag vet inte exakt vad min jobb-titel är men jag tror det är buntare.

Jag rullar ihop rör till golv-värme och sen tejpar ihop dom.. Slänger in dom i en kartong och sen platsar ihop kartongen..

Krävande arbete? Nej. givande arbete? Nej.. Men samtidigt så betalar det ju hyran.

I fredags var dock en tuuuuuuuuuunnggg dag.. Steg upp fem och jobbade 06-18 utan lunch rast.. vi har inte raster på jobbet utan pauser. Dvs, betald rast. Rätt nice med tanke på att man kapar ju bort en timmes arbetstid och jobbet är inte tillräckligt krävande för att man inte lida så överdrivet av det.  Men jobba 12 timmar.. Mjaa.. Inte kul alls måste jag säga :(

Passerade tommy å hämtade upp ett flak öl som jag fått av han för att jag var fyllechaffis en ggn :) Måste säga att det är hyffsat nice att få ett flak öl bara för att köra typ 2 mil här i stan :)

Nästa vecka blir en bra vecka. jobbar 14-22 mån tis ons...
sen ledig torsdag fredag lördag söndag måndag..

Hade varit lite nice att åka hem.. Hade jag varit rik hade jag lätt bilat hem.. Men det är inte riktigt värt 2500 spänn och vara hemma nån dag..

Är även lite sugen på åka till far och deras stuga.. Dom ska dit över påsk. Men stugan ligger i idre och dit är det ju typ 70 mil.. känns sådär kul.. Kanske åker över karlstad och sen samåker med Farbror R..

Var ute på swing i fredags.. Rätt roligt.. Men var hyyyfsatt trött.. Dock kul att träffa milou å mobba henne.. Fick dock inte chansen att pilla på henne med en pinne.. men jag är övertygad om att den möjligheten kommer.

Igår så var jag hos jocke och T för att äta tacos.. Det blev såååå gott.. tacos man gör hemma är såååååååååå mycke godare än att gå på eat express å käka.. Och vist.. Det tar ett tag att göra.. Men så värt det!

Och jag vidhåller.. GE MIG FÄRDIGHACKAD LÖK!!! Någon??? Det måste ju finnas nånstans!     

Åsikter..
Postat av: milou

Tur jag var full kanske, inte märkte jag av nån mobbing, hahahha

2008-03-16 @ 18:20:41
Postat av: Jennys

Joo det finns fryst :) kolla frysdisken alltså på ica... eller netto eller va du handlar ;)

2008-03-16 @ 21:25:41

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0