våga vägra rubrik!

Igår vart jag utbildningsansvarig.. IDag har jag varit och tittat på vida världen... Dvs. den vida betongvärlden... Rätt intressant att inte gjuta pelare.. Det är sååå tråkigt... eller.. Enformigt iaf. Speciellt. när dom där JJJJ brädorna inte är raka åt nått håll!! så ska man limma dom så dom är fasta mot golvet. dvs det får inte glappa mer än en halvmillimeter på sin höjd!
Och felmarginalen på brädans "rakhet" får inte understiga en exakthet på 2 millimeter.. Dvs. 2,5 meter får inte diffa från ena sidan till den andra mer än 2 mm.. Det är dumt..

Och det jobbigaste är när man måste bända in och trycka ner.. Och man måste trycka ner för allt vad kroppen väger!!

Huuvvaa!!!

Brände mig gjorde jag idag med.. S* vad ont det gjorde.. Limpistoler ska inte sättas mot fingrar.. Bara ett tips..

Ett annat tips är att äta vettig frukost. Man blir så hungrig annars när man inte har lunch förns vid 12.30-13 nån ggn.. Idag vart det inte förns 13.15. Det varierar lite beroende på vad vi anser oss orka med innan lunch.

Fick förövrigt världens gulligaste sms häromdagen..

först detta på msn:

Ozzy: du Dan....
Dan : ja!
Ozzy: 1000 miljoner gånger tack för att du är en sån fin å go vän!!! glad att jag har dig!!!

Hur gulligt är inte det? Sånt hör man inte ofta! Men ack så fina ord!

Fick även ett fint sms på kvällen..
"Den kvinnan som du får kommer aldrig sakna vackra ord. Hon kommer aldrig att behöva söka bekräftelse. Å för hennes skull hoppas jag att hon dyrkar marken du går på!" Också från min kära underbara Ozzy!!

Okej.. Först å färmst så hade hon nog värsta pms dagen :D Så kärleksvänlig brukar hon inte riktigt vara :) vi är rätt duktigt på "lförta" på skoj men sånna ord menar hon ju varje stavelse!

sen så tror jag hon hotar min blivande med kompanistryk om hon inte uppför sig..
Eller vad säger du ozzy :)

Nu har hon värsta nackspärran.. Kan inte ens vrida nacken. :( Har erbjudit mig att massera men hon är lite rädd. Tror inte hon litar tillräckligt på mig.. Antingen det eller att det gör ont så fort någon kommer närmare än 2m från hennes nacke.

Och på tal om ozzy.. När får jag min pannkaka?

Åsikter..
Postat av: milou

en annan har redan ätit pannkaka..=)

2008-03-05 @ 18:53:01
URL: http://metrobloggen.se/ladymilou
Postat av: ozzy

Hörru du Dan...För det första... Du får inte blotta mig så när jag visar känslor, jag är ju en tuffing...=)
För det andra.. Om du skulle bli illa behandlad av en kvinna så skulle hon få med mig å göra!
För det tredje.. om du är försiktig kan du få peta lite på nacken i morron. Men grejen är den att vinddraget av min son som susar förbi bakom mig ger mig kväljningar av smärta!
För det fjärde... Du kan få pannkaka i nästa vecka kanske när jag inte har så jobbigt med nacken.. tänkte först du kunde fått de i morron, men vet i fan om jag fixar att laga det då...

Å sen som en sista slutkläm... Du är bäst! Å det där jag skrev till dig häromdagen va av ren kärlek med ett litet inslag av pms... Men det var sant!

2008-03-05 @ 20:51:53
Postat av: Arafinwe

Ozzy.. Bara tuffa människor vågar visa känslor ;)
för det andra.. Jag tycker nästan synd om henne.. inte ens jag vågar ge mig på dig :(
för det trdedje Inte duktig på peta försiktigt.. Men iofs så måste jag öva upp mitt petande tills jag träffar milou.. ska ju peta på henne.. Ska bara vänta på att hon vågar träffa mig när hon är bakis :)
för det fjärde.. Det är aaaaaltid nästa vecka med dig.

*generad*

Och milou... BEHAVE!!!!

2008-03-05 @ 22:02:33
URL: http://arafinwe.blogg.se
Postat av: ozzy

Ja, men visst är det bra när det blir den där nästa vecka... Baby... det var ju då jag laga mat till dig å ett helt kompani!

2008-03-06 @ 07:41:44

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0