Bil bil bil... Och bad..

Igår så gnällde ozzy så man kunde tro att hon var en karl över at hon var.. lite snuvig ;)

Och då man är en snäll. fin och underbart söt människa ställer man upp och tar pojken hennes på simskola..
Jaa... Det var inte roligt..
Inte ens lite

Det var,
varmt, hög volym och uttrötande..

Det finns för många jobbiga ungar är min sammanfattning.. Ungar som inte tas om hand om.. Det fanns en kille där som var väldans besvärlig.. Lyssnade inte på lärarna och gjorde inte ens övningarna. Japp.. Jag satt å titta på han nästintill hela lektionen.. Han behöver en Yvonne sundqvist vid sin sida ;)

Men när jag skulle iväg igår så kommer ja gut till bilen och upptäcker att.. Attans, jag har haft blinkers igång hela helgen så den har tömt mitt batteri :(
MEn det löste sig rätt bra då jag bara behövde ringa jocke så kom han brummandes..

Kruxet kom imorse..
Jag körde ju inte särskilt långt igår och jaa.. Det slutade med att batteri h-vetet var tomt när jag kom ut imorse. Måndag morgon, trött, frysen å arg...

fick iaf hjälp att få igång den.. Hoppas den startar nu när jag ska iväg så det inte är något som ligger å tjuvdrar ström. ISf blir jag tokig..

Ska koppla om jordpunkten på mitt slutsteg med så det funkar.. Får protect på slutsteget nu vilket innebär att den har inte kontakt med jord. och inte funkar..  inte bra mao...

Är tillbaka på mitt gammla nummer nu igen.. Fick låna en telefon av jocke.. Och ikväll ska jag förhoppningsvis tömma min gammla telefon på lite info.. Har tänkt lägge ut lite bilder här på bloggen..


för övrigt så är jag fortfarande missnöjd över mitt arbete.. Det är snart så det är bättre att stämpla än att jobba här.

Åsikter..
Postat av: OZZY

Men hörru du du.. vänta här nu liiiiiite bara...

1: Jag är jävligt sur på svenska samhället att jag inte fick komma till vårdcentralen å göra ett halsprov. Jag är extremt lätt-klökt så de e inget jag gör om ja inte måste... men tydligen ska man va sjuk i 3 dar innan man får komma dit... Jag var inte förkyld.. jag har halsfluss å 39 graders feber...

2: Jag är jättetacksam att du tog med Oscar, han vart jätteglad.. men att du sen hjärntvättar honom med skellefteå! HMPF! SKÄMMES! Du ska va glad att han vågade följa med efter de du hota honom med att kasta ner honom från balkongen!

3: Jasså... vad säger du?? Du menar att de inte räckte med att köra den lilla biten för att ladda upp ett batteri?? Undra om jag har hört de förr? Ja, just de.. de är mina ord från i våras då min bil strula med urladdat batteri å visst att de räcker att köra hm.. typ 100 meter så e de uppladdat igen... ojoj...



Hm.. jag kände att de va en del som kom ut där.. pust! jaja.. jag är sjuk å våldtagen av svensk sjukvård, jag skyller på det!!!

Pöss smörbullen!!!

2008-10-06 @ 13:22:12

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0