Bisexuella..

Åtta av 10 tjejer har testat att kyssa en annan tjej..


Jag har ingen aning i vilken åldersintervall eller nånting.. Jag har läst denna artikel och kommit fram till det vi redan visste..

Kvinnor är mer öppna för.. "romantik" mellan könen utan att det betyder nått..

skulle vara intressant att veta hur många heterosexuella pojkar har testat hångla med en annan karl..

Jag har då inte testat.. och har INGA planer på göra det heller..

__________

haha.. stor varning på aftonbladets hemsida..

Ring inte det här nummret...

Och nummret går till somalia..


Nu ska jag väl inte vara sådan men.. JAG ringer iaf inte upp ett nummer till utlandet utan att jag vet vem det är till


Åsikter..
Postat av: OZZY

Du skulle kunna testa... å jag filmar???

2008-10-03 @ 16:14:32
Postat av: sonja

haha den filmen skulle jag vilja se :P

2008-10-03 @ 16:38:51
URL: http://quietmind.blogg.se/
Postat av: Rish

Men.. det är säkert en okänd släkting som vill skänka massa pengar till mig i arv eller så?

2008-10-03 @ 20:25:02

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0