Ensam mamma söker... Koll på livet?

Okej..

jag har nog fördömt programmet "ensam samma söker" lika många ¨gånger som det finns avsnitt.. Men allvarligt talat?

Hur kan man med?

Under första säsongen eller vad det var så siter en av "mammorna" och säger.. Är det här eran nya pappa till barnen och pekar på ett kort..

Min tanke är... WTF???? så kan man väl för bövelen inte säga!?

och nu ska dom här "killarna" som vill åt dom ensamma mammorna flytta in hos dom..

Kan inte någon förklara för mig vad det är för nötter???

Jag blir så less!!

___

Fått smörgåstårta på jobbet idag!!! MUMMA!
Och nu ska jag snart hem :)

Åsikter..
Postat av: OZZY

det värsta är det tv svämmas över av sån skit.. nu kommer de ytterst pinsamma binde söker fru.. vet inte vad som är värst.. programiden eller Linda Isaksson? Båda ger mig mardrömmar....

2008-10-07 @ 11:08:40
Postat av: OZZY

hahaha.. BONDE skulle de va...

2008-10-07 @ 11:09:16

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0