Jobb

Okej.. fick veta i tisdags att jag bara jobbar veckan ut sen blir det inget mer på coats..

Sen ringde speed mig i onsdags och vi ska ha möte på måndag, men tack vare att kontakter inom diverse ställen så vet jag att det blir en uppsäning på tisdag med 2 veckors uppsägningstid.

Däremot så funderar jag på försöka lösa det då jag bara behöver jobba 1 vecka inom speed production för att kunna åka med Pappa hem den 17/18 nån ggn och sen ner igen helgen efter för att min farbror firar 40-år på fredagen den 24:e så det vore kul att vara med på den galejen..

Men vi får se.. Vet mer måndag.

Dom kallar mig fantastiske Dan på jobbet.. Och skickar hem mig..

Aja.. Problem som inte bör finnas struntar vi i så då löser dom sig säkert är resnomanget på detta ställe.. Därför skickar dom hem mig. för problemet jag jobbar med bör inte finnas.

Åsikter..
Postat av: milou

vad trist...Själv väntar jag på o få veta hur min fortsättning blir...

2008-10-09 @ 14:32:47
URL: http://www.metrobloggen.se/ladymilou
Postat av: mamma

va syn, men upp med hakan de dyker nog upp nått

Kram

2008-10-11 @ 10:49:10

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0