Min mobil är sönder :(((

Min telefon har havererat.. Jag kan inte ladda den längre.. VANVETTIGT!!!!

Dock är det bara typ 10 dagar kvar innan min nya mobil kommer.. Måndagen den 13:e finns den på marknaden.. Och då ska jag ha den!

Ska få låna en telefon av en kompis ikväll så om ni försökt få fatt i mig så vet niv arför min telefon för en ggns skull är avslagen..



Igårkväll kom jag fram till en undersökning som jag tänkte vi skulle skapa.. Det var bara ja/nej fråga men nu kommer jag itne på vad den var :(


Åsikter..
Postat av: OZZY

Fy fan, jag tycker de e jobbigt när världens bästa Dan inte kan ta emot sms eller svara på telefonen! Jag har faktiskt vart uppriktigt orolig!!!!

2008-10-02 @ 18:16:09

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0