Nu har det hänt lite.. så nu kommer ett långt inlägg igen :)

Okej..

Lördag..
Oj.. Härligt rolig kväll.. Var hembjuden till Ozzy och Jim(hennes pojkvän, btw. när är man pojkvän och när är man särbo?) På lite öl och lite hockeyprat och annat roligt.. Hade en underbar kväll.. Skitkul. :)

Söndagen var itne så mycke att säga om.. Lite ont i huvet och lite seg i kroppen..

måndag.. Mötet.. Ja.. Det gick precis som väntat.. dom sa upp mig och jag förhandlade ner min uppsägningstid så min sista dag blir på torsdag.
Mao blir det arbetsförmedlingen på fredag och säga, "Hej. Jag är arbetslös igen.. " Sen blir det åka till pappa och min underbaraste söta lilla lillasyster jonna. Tror jag ska övertala Far att vi ska äta tacos på¨fredag.

Idag å igår har jag tömt en låååång trailer med sprutisolering.. AJ min kropp.. mina ben värker så jag vet itne hur jag ska kunna gå imorrn..

Sen är det så här.. Jag vill sälja min bil och klippa sönder mitt körkort. gå under jorden och annat skit..
Den strular bara.. JAG HATAR DEN!!!

Sen strular det en massa :( Jag ska gömma mig under en sten eller nått..


Stefan har fått en pojk!! YEAJ! :D tyvärr så gömmer han den från mig.. Tror han rä rädd att pojken ska bli för bra :)

Åsikter..
Postat av: milou

Stackare, inte lätt när det strular..o bli arbetslös är inge kul, men då kanske du hinner med o luncha nån dag..;)

2008-10-16 @ 13:56:42
URL: http://www.metrobloggen.se/ladymilou
Postat av: OZZY

Jag vet varför Stefan gömmer sin son.. han har hört från Oscar att du hotar barn med att kasta dem från balkongen... hihi... KOM HIT å fika nu.. pollymuffins väntar:)

2008-10-16 @ 17:17:56
Postat av: michaela

susar förbi

2008-10-16 @ 23:17:32
URL: http://flickotankar.blogg.se/
Postat av: OZZY

Du looovade att blogga... fy fan...

2008-10-20 @ 19:54:54

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0