Sista dagen på jobbet...

Sista dagen på jobbet..

Har itne gjort ETT SKIT!

Och som plåster på såret så lossnade jordningen till slutsteget idag. Måste försöka skruva fast den. Hoppas antingen att jag inte behöver verktyg eller att jag har det..

Osäker på vad jag har i bilen å inte men det märker vi väl?

Ikväll ska jag dricka öl.. Det har jag bestämt.. Dock så pratar ozzy om att tvinga mig å bjuda hem dom på lördag.. Tror hon jobbar som spion åt mor :(

Åsikter..
Postat av: OZZY

Du ska ju va gla att du slapp å städa då... fast nu när du e arbetslös har du ju all tid i världen att städa.. å sen kan du serva mig.. köra mig till å från jobbet, städa hos mig, laga mat till mig... massera min trötta rygg,.... jag kan komma på massor!

2008-10-12 @ 18:11:27
Postat av: OZZY

Vet du va jaghörde på nyheterna i morse.. att bor man i stockholm å får en stroke så lottar de om vem ska få hjälp först... detta va ett nytt experiment, godkänt av socialstyrelsen... så om du planerar en stroke, åk inte till 08-land!

2008-10-14 @ 17:19:56
Postat av: sonja

Blogga! :) Du är ju nästan lika seg som jag är ibland med att uppdatera :P

2008-10-15 @ 03:07:21
URL: http://quietmind.blogg.se/
Postat av: OZZY

Haha... TACK sonja... håller med dig... han e extremseg på att uppdatera mellan varven...

2008-10-15 @ 17:46:30
Postat av: Rish

Sonja & Gigi: Blllogga.

2008-10-15 @ 20:07:22

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0